Monday, February 16, 2015

Value Yourself !  私といういのちの価値を信じること





Never offer gold to those who don't value it.



''Once you truly value yourself, 
you will realize that there is no need to chase others and there is no need to convince others of your beauty, or your brilliance or the spiritual and intellectual treasures you carry deep within. 

They either see what you have to offer or they don't. 

Do not waste another second trying to convince others who may never see, understand, or appreciate 
who you are and what you have to offer.''


- James Weeks/Across The King's River


同じ間違いをおかしてはいけないと警告される

わたしが わたしであること 
わたしの内に秘めた 美や宝であるスピリット
それを誰かに証明する必要もないのだ
わかってもらおうとする必要も全く ない

時間の無駄遣いをしてはいけないよ
もう二度と

そっと 誰かが忠告をしにくるのだ いつも



ありがとう
ごめんなさい
ゆるしてね
あいしてます

わたしの いのちに 語りかける

No comments:

Post a Comment