Sunday, January 10, 2016

New Year 2016






To listen to your voice
Here I am.

To send my soul
Here I am

You are Me
I am You

あなたの 声を きかせてほしい
だから わたしは ここにいる

わたしの コトノハ を届けたい
だからわたしは ここにいる

Thank you for being around me in this life.
Wish all my relations will make a bridge between visible and invisible world, move on to the new stage to be Love and Light..

Beautiful holiday season and happy new year 2016!
My prayer for you sincerely.

Harmony, Transformation, Diversity, Love..
-Maki-

今回の人生でわたしに出逢ってくれて そばにいてくれてありがとう
みなが愛と光になって
天(あめ)と地(つち)を結ぶ 
みえる世界とみえない世界を繋ぐ 
人間の役目を 
私達 やっと思い出す
心から幸せと言える命になって
人間も動物も植物も
共に新しい 次のステージに向かえますように

No comments:

Post a Comment