Thursday, July 3, 2014

憲法9条空洞化 歴史的な瞬間 そして岐路 





70%以上の人々が反対したことを 十分な理解もなく強行してしまう心や行動
それはつまり その心に平和と安心がなかったことの証明であり
また 「首相」も「あなた」も「わたし」にも 一人一人の心が共に平和でなかった証明となった

心の平穏は 忙しくない時にやってくる
自分と対話する時間もなければ、自身の本当の心の声など聞こえるはずもない

あなたが 今すぐわたしの目の前にいるならば わたしは聞いてあげたい
あなたの苦しみや悲しさを
そしてあなたの心に平和が戻るまで ふっと涙が、そして笑顔が戻るまで


それならば これからの私たちがすることは
責めることではなく まずは わたしが あなたが 心から平和になること
間違いを犯した人を裁くのはもう おしまい
裁くのではなくて その人の心をを救わなくては

だから声をあげるときに 気を付けよう
愛の心で伝えなくては きっと届かないから

彼を 彼女の心の平和を願うなら
つまりそれは わたし自身が 完全に 心の平和の状態であるということ
なぜなら わたしたちは 完全に繋がっているから
なぜなら、、


 70% of Japanese People said NO but it was decided
The heart without peace on his mind is revealed 
Prime Minister, You, and Me....everyone's heart

If you are busy, you can never have the time to listen to your deep inside voice 

If you are in the front of me, 
I want to hear your story, your suffer and sadness
until you shed the tears to see your smile....
then finally you might get your peace on your mind...

The first thing we should do is 
to get our peace on our mind 

Please, stop judging the those who made mistake
his heart doesn't have the peace 
that is why his heart is suffering and made the mistake

so, let's be careful when we make a noise,
let's make sure if we have the peace and love deep inside 
otherwise it will never reach 
Only if you have the love and peace truly , 
you can inspire the other's heart 

If you wish his / her heart will be in peace,
then you must get your peace on your mind at first 
because we all are connected
because ....






 


No comments:

Post a Comment